Wynajem hostess na eventy to wydatek, który z pewnością się opłaci. Odpowiednio przeprowadzone działania promocyjne przynoszą bowiem zyski nieporównywalnie większe niż koszty. Zatrudnienie sprawdzonych i profesjonalnych hostess to dobrze zainwestowane pieniądze, które zwrócą się w postaci większego zainteresowania danym produktem lub usługą.
Hostessy do wynajęcia – co wpływa na koszty związanie z zatrudnianiem?
Na koszty zatrudnienia hostessy wpływa naprawdę wiele czynników. Cennik nie jest sztywny – dopasowujemy go indywidualnie do każdej akcji. Poniżej przedstawiamy najistotniejsze z punktu widzenia agencji aspekty wpływające na finalną cenę:
- liczba niezbędnych hostess
- miejsce eventu
- rodzaj wydarzenia
- czas trwania imprezy
- preferowany strój hostessy
- oczekiwania wobec hostessy (dodatkowe umiejętności)
Dążymy do tego, aby klient dokładnie wiedział za co płaci i żeby był usatysfakcjonowany przedstawionym przez nas kosztorysem. Różnice w cennikach poszczególnych agencji mogą się znacznie różnic. Podobnie jak w przypadku innych usług, wszystko zależy od ich jakości. Wybierając agencję hostess Alternativa możesz mieć pewność otrzymania usługi z najwyższej półki.
Stawka godzinowa za pracę hostessy
Przejdźmy zatem do konkretów… Prezentujemy, jak wygląda to w przypadku zatrudnienia hostessy na targi:
– zakładając typową imprezę targową w dużym mieście (Warszawa, Poznań, Kielce, Kraków, Łódź, Gdańsk) koszt zatrudnienia jednej hostessy to około 950 złotych netto. W wycenie założyliśmy 3 dni pracy po 8 godzin. W przypadku kiedy jest to mniejsza miejscowość, musimy doliczyć dodatkowo dojazd. Gdy wystawca wymaga biegłej znajomości języka obcego, to kwota ta może ulec niewielkiemu zwiększeniu.
W przypadku innego rodzaju eventów ciężko jednoznacznie określić konkretną stawkę. Wycenę wynajmu hostess prezentujemy klientowi po przedstawieniu szczegółów danego wydarzenia. Wymagania co do obsługi eventów są tak różne, że przedstawianie jednego wariantu cennika jest po prostu niemożliwe. Profesjonalna agencja hostess jest w stanie przygotować taki kosztorys nawet w kilka minut po otrzymaniu wytycznych od klienta. Trzeba się również liczyć z tym, że wynajęcie hostessy w Warszawie może wiązać się z wyższą kwotą, niż zatrudnienie personelu na analogiczną akcję w mniejszym mieście. Agencje działające na rynku ogólnopolskim znają specyfikę branży i są w stanie dość precyzyjnie oszacować koszty obsługi danej imprezy.
Wynajem hostess to dobra inwestycja
Wielu klientów twierdzi, że zwyczajnie nie stać ich na zatrudnienie hostess. My podchodzimy do tej kwestii w zupełnie inny sposób i pytamy: czy stać Cię na niezatrudnienie hostessy? Zainwestowanie w odpowiednią obsługę eventu przynosi bowiem korzyści niewspółmierne do kosztów. Powiedzmy sobie to wprost: zatrudnienia hostess z punktu widzenia czysto biznesowego po prostu się opłaca. Działania promocyjne przekładają się na większą sprzedaż usługi/produktu w przyszłości. To inwestycja, która będzie przynosiła zyski przed długi czas. Prócz korzyści stricte finansowych nie można zapomnieć również o takich jak wzmocnienie wizerunku/rozpoznawalności marki czy dodanie jej prestiżu.